FLOORMADE
Retourneren
Heb je teveel besteld? Of gaat de klus onverhoopt niet door? Geen probleem: wij hanteren een flexibel en gemakkelijk retourbeleid.
Heb je teveel besteld? Of gaat de klus onverhoopt niet door? Geen probleem: wij hanteren een flexibel en gemakkelijk retourbeleid.
Retouren mogen niet ouder zijn dan 42 dagen.
De retourgoederen dienen ongeopend, onbeschadigd te zijn en in originele verpakkingte zitten.
Met plakband omwikkelde goederen nemen wij niet retour.
Wij regelen een afhaalopdracht en komen de goederen ophalen.
Je ontvangt een track-and-trace met afhaaldatum en te verwachten afhaaltijd. Als de goederen niet goed worden verpakt neemt de vervoerder deze niet mee. Indien je niet aanwezig bent, zullen de kosten in rekening worden gebracht.
Een retouraanvraag kun je eenvoudig doen via de webshop.
Ga naar Mijn account > Bestellingen.
Zoek de bestelling waarvan je producten wilt retourneren op en klik op Retour aanvragen.
Vul het retourformulier in en klik op Aanvraag indienen.
Producten die speciaal voor jou besteld zijn.
Makita-machines (welke op naam zijn geregistreerd).
Producten in de uitverkoop.
Afnames in coupages.
Voor sommige producten geldt dat er extra voorwaarden en/of kosten aan verbonden zijn. Dit wordt vermeld op de productpagina’s in de webshop. Je kunt het retourformulier gebruiken om je retour aan te melden. Wij nemen vervolgens contact met je op om de extra voorwaarden en/of kosten met je te bespreken. Vragen? Neem contact op via 050 – 526 66 88 of info@floormade.nl.
Voorbeelden van extra voorwaarden en/of kosten zijn:
Heb je een beschadigd product ontvangen? Meld het dan meteen! Dit valt buiten het retourbeleid.
Neem dan contact met ons op via 050 52 66 688 of mail naar info@floormade.nl.