Klachtafhandeling

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op. Wij doen ons best om uw klacht zo snel en zo goed mogelijk te behandelen en op te lossen.

Wij staan voor je klaar

Heeft u een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Wij doen ons best om u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en produceren en controleren onze producten altijd op zo’n manier dat we alleen de beste kwaliteit leveren. Maar toch kan het door onverhoopte omstandigheden eens voorkomen dat u hier een klacht over heeft. Is dat inderdaad het geval? Laat het ons dan weten. Wij zullen altijd ons best doen om uw klacht zo snel mogelijk te behandelen en zo goed mogelijk op te lossen.

Neem contact op

Heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op. Vul ons contactformulier in of mail rechtstreeks naar info@floormade.nl. Of neem natuurlijk telefonisch contact met ons op via 050 – 526 66 88.

Ontevreden over de afhandeling?

Bent u ontevreden over de afhandeling van uw klacht? Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Het staat u vrij om uw klacht hier te deponeren wanneer deze nog niet elders in behandeling is. U kunt het ODR platform hier vinden.